Tecnologia

En DAEM apostem per la tecnologia, oferint solucions per a la completa digitalització de la gestió documental del teu negoci.

Brindant la possibilitat d’accedir a tota la informació i documentació sobre el teu negoci des de qualsevol lloc, a qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu.

Portal del client

El portal del client de DAEM permet accedir en temps real a tota la informació del teu negoci incloent quadres de comandament i anàlisi que facilitaran la presa de decisions:

  • Accedeix a la documentació de manera senzilla i instantània, eliminant desplaçaments físics i proporcionant una gestió i control efectiu sobre tots els documents de la teva empresa.
  • Quadre de comandaments: accedeix a informes i gràfiques amb informació de gestió. Rendibilitat, marges, liquiditat, tresoreria, clients més importants, etc.
  • Informes personalitzats: crea i descàrrega els teus propis informes (comptes de resultats, balanços d’explotació, nòmines, resums de nòmines…)
  • Traçabilitat completa: accedeix fins al més mínim detall de qualsevol extracte comptable (des del més general fins a visualitzar un document o factura concreta).
  • Interfície senzilla i intuïtiva.
  • Sistema bidireccional: càrrega i descàrrega, comparteix també amb nosaltres els teus documents de manera ràpida, fàcil i ordenada.
  • Documentació instantània i organitzada de la manera més eficient: tota la documentació del teu negoci en un únic lloc (escriptures, impostos, nòmines, comptabilitat, factures, etc.)
  • Facturació i cobraments: gestiona clients, productes i crea pressupostos i factures, tot això connectat en temps real amb la comptabilitat del teu negoci.
  • Accés multicanal amb versions web desktop (escriptori) i una aplicació mòbil.
Portal de l’empleat

Oferim un portal de l’empleat propi i personalitzat, a través del que els teus empleats tindran accés a tot el seu historial laboral, incloent contractes i nòmines de forma mensual.

A més, funciona també com a canal de comunicació directa amb nosaltres, de manera que permet a cada empleat l’autogestió i consulta de les seves dades personals, eliminant així gestions intermèdies.

És una via de comunicació interna del teu negoci, de manera que podràs arribar de forma fàcil i ràpida a tots els teus empleats, notificant-los aquella informació que desitgis a través de comunicats globals.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies